گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با گسترش روز افزون بهره‌گیری کنندگان از رسانه‌های اجتماعی، اینکه بتوان اکانت رسمی یک برند یا شخص نامدار را از سایر اکانت‌های فیک و تقلبی شناسایی کرد کمی دشوار است. به همین علت قابلیت Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی به هستی آمد که توسط آن با استفاده از یک تیک آبی می‌توان دانست که کدام اکانت، اکانت رسمی شخص یا برند مورد نظر است. نحوه اخذ تیک آبی اینستاگرام برای خیلی از کسان جای سوال دارد و معمولا به پیگیری این هستند که بدانند چگونه اکانت خود را در اینستاگرام تایید کنند. تا همین سال قبل این قابلیت به روش‌های دیگری اتمام می‌گرفت که افرادی برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام و اخذ Verified Badge هزینه بالایی را از کسی که به تعقیب رسمی کردن اکانت اینستاگرام بود اخذ می‌کردند.

حال اگر این سوال هم برای شما قبل آمده که چگونه تیک آبی اینستاگرام رو بگیریم الی انتهای این نوشتار همراه باشید لغایت به معرفی شرایط تیک آبی اینستاگرام بپردازم و بر پای بست، این شرایط اگر هر یک از موارد مورد نظر در اکانت شما هستی داشت اکانت اینستاگرام خویش را رسمی کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانتتیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) چیست؟
تیک آبی یا همان Verified Badge دربرگیرنده یک تصویر مشابه نمونه روبه‌رو است که در ساحل اسم پروفایل نمایش دیتا می‌شود و اثر از رسمی بودن یک اکانت شبکه اجتماعی دارد. در هر اکانتی که این تصویر به چهره یک تیک آبی رنگ هستی داشته باشد، به این معنی است که فرد یا برند مورد نظر درخواستی را برای رسمی کردن اکانت برای اینستاگرام سپریدن داده است که برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام از شما اطلاعاتی همچون نام، گویه تکاپو و تصویر پاسپورت، تصدیق (رانندگی) یا هر مدرک هویتی که اثر دهد اکانت شما رسمی است گرفتن خواهد شد. بنابراین در حالتی که برای یک فرد یا برند چندین اکانت هستی داشته باشد که نتوان اکانت رسمی را از اکانت فیک تشخیص عدل یک تدبیر مناسب خواهد بود. اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه توییتر و فیسبوک نیز از این قابلیت برای پرتو دادن اینکه اکانت باره نظر رسمی است بهره‌گیری می‌کنند. بعد میتوان گفت که داشتن تیک آبی اینستاگرام پرتو دهنده معتبر بودن اکانت است که مدیریت اکانت به چهره رسمی درخواستی را برای دریافت تیک آبی پروفایل اینستاگرام ارسال کرده است. بعد اگر شما هم هدف گرفتن تیک آبی اینستا هستید در پیوسته به معرفی شرایط تیک آبی اینستاگرام می‌پردازم.

شرایط تیک آبی اینستاگرام
برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه شرایط پیچیده و تقریبا سختی وجود دارد. چنانچه اکانت شما فاقد این شرایط باشد درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت باره تایید پیمان نخواهد گرفت و الی یک ماه از رد شایستگی گرفتن تیک آبی برای اکانت تایید شده اینستاگرام را نخواهید داشت. بعد قبل از اینکه درخواستی را برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام ارسال کنید باید نکات زیر را در عقیده بگیرید.

اولین شرط لازم این است که اکانت شما باید اعتبار داشته باشد. یعنی اکانت شما معتبر به یک شخص یا برندی باشد که معتبر است. با این حساب دریافت تیک آبی اینستاگرام برای اکانت‌هایی که جنبه تفریحی و پیمان دادن مطالب زرد را دارند فراهم نیست.
دومین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما بی همتا باشد. یعنی اکانتی که تایید می‌کنید از آن شما و کسب و کارتان باشد. اگر چندین اکانت داشته باشید، صرفا یکتا از اکانت‌ها تایید شده و تیک آبی اینستاگرام را دریافت خواهند کرد.
سومین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از دسته نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای سایرین قابل تماشا باشد. وانگهی لازم است که برای اخذ تیک ابی اینستا حداقل یک پست را داشته باشید.
و در نهایت چهارمین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما شناخته شده باشد و توسط سایر کسان جستجو شده و فعالیت زیادی داشته باشید.
بعد از اینکه هر یک از شرایط بالا را داشته باشید می‌توانید تقاضا خویش را مبنی بر درخواست تایید رسمی اکانت اینستاگرام برای تقسیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید لغایت بر اساس شرایط بالا بررسی شده و اگر کل شرایط را داشته باشید اکانت شما تایید شود.

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام
برای اخذ تیک آبی اینستاگرام آغاز برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

حال مشابه تصویر فوق به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request Verification را برای ارسال تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story گزینش کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

در این چهره پنجره‌ای مشابه تصویر پایین برای شما نمایش دیتا خواهد شد که باید اطلاعات برند یا سوداگری آنلاین خود را بر پای بست، توضیحاتی که در ادامه شرح خواهم داد درج کنید.

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

حال همانطور که در تصویر بالا تماشا می‌کنید پیش درآمد آی‌دی شما در فیلد Username نمایش دیتا خواهد شد که باید رسیدگی کرده و ببینید که دقیقا همان آی‌دی باشد که قصد رسمی کردن اکانت اینستاگرام را برای آن دارید. سپس در فیلد دوم که با عنوان Full Name پیمان دارد، لازم است که نام کامل خویش را وارد کنید. دقت کنید که این نام باید مطابق با همان چیزی باشد که در مدارک هویتی شما مثل تصدیق (رانندگی) رانندگی یا گذرنامه درج شده باشد. در پایان لازم است روی گزینه Choose File که در روبرو گزینه Please attach a photo of your ID کلیک کرده و تصویر شناسنامه، پاسپورت یا تصدیق (رانندگی) رانندگی خویش را گزینش کنید. برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم لازم است که از پاسپورت برای این پیشه بهره‌گیری شود.

در نهایت بعد از پر کردن کلیه این فیلدها بس است روی دکمه Send کلیک کرده و چند معاش منتظر بمانید الی تقاضا شما توسط یکتا پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود. پس از اینکه درخواست شما بررسی شد، چه درخواست شما تایید شود و چه رد شود به چهره آگاهانیدن پیغامی در صفحه نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد که با تماشا آن می‌توانید ببینید که نتیجه تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام چه چیزی است.

لازم است بدانید که هیچ تضمینی وجود ندارد که Instagram درخواست شما را حتما تایید کند. چرا که نشان آبی اینستاگرام فقط برای کسان مشهور، شخصیت‌های عمومی، برندهای جهانی یا اشخاصی که نام تجاری دارند، رزرو می‌شود. بر بنیاد اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحات راهنمای خود برای درخواست تیک آبی درج کرده است، رسیدگی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت فقط در حالتی رخ خواهد عدل که اکانت باره نظر منحصر به فرد، کامل و برای دیگر کسان قابل پروا باشد. علاوه بر این اینستاگرام تاکید دارد که اکانت شمار فالوور بالایی داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: